בעיר זרה
מופע לקראת אלבום חדש מופע קרוב ובועט, שנון ומנוקד בהומור וברגעי חסד קטנים". מרב יודילוביץ, "הבמה לאורה ריבלין במופע חדש…

11.04.2020
שבת

דלתות

20:00

בעיר זרה

לאורה ריבלין במופע חדש של שירים פרי עטה

מופע קרוב ובועט, שנון ומנוקד בהומור וברגעי חסד קטנים". מרב יודילוביץ, "הבמה
לצד גרסאות כיסוי מפתיעות ללהיטים מוכרים

השחקנית לאורה ריבלין, זוכת פרסי התיאטרון הקולנוע והטלויזיה וכלת פרס מפעל חיים של אמ"י, חוזרת במופע חדש, בו היא ממשיכה את שיתוף הפעולה עם בנה המלחין שאול בסר ועם ימי ויסלר (הבילויים) – שהניב את המופע והאלבום המוערכים 'אישה נוסעת'.
גם הפעם, נעזרים השלושה בחטיבת הקצב המשובחת של עדי הר צבי (יהודית רביץ) איתי ניצן (ריטה, עידן רייכל), ואלכס משה, שמלווים את המילים של לאורה בפסקול קצבי, לפרקים רומנטי, לפרקים אירוני או קודר.
הטקסטים של לאורה – בעריכתה של נורית זרחי – מתעדים רגעי התבוננות בתמונות חיים קצרות, פשוטות לכאורה – של זרים ברחוב, בים או בבית הקפה – תמונות שמאחורי חזותן התמימה הן מהדהדות חרדות, מתחים, ואירועים הרי גורל שנשארים רק מרומזים ברקע:
שיר הנושא 'בעיר זרה' מתאר מפגש נטול תקווה עם ילדה זנוחה ברובע נידח, אי שם באיזור הדמדומים של התודעה, 'איש עם הגב לים', מציג גבר שהולך לאיבוד בעודו משוטט על שפת הים ומחפש איפה אשתו, שכבר שוחה, הניחה את החפצים שלהם, 'קודם כל, בוא לפאב' הוא הצצה בזוג זרים בפאב בדאבלין, שאולי ואולי לא הגיעו לשם אחרי בשורה קשה אצל הרופא.
ובתווך, מבצבצות לאורך הערב גם גרסאות כיסוי קברטיות לשירים מוכרים ממצעדי הפזמונים: שירים טריוויאלים כמו 'גרה בשנקין' של שלישיית מנגו, 'סוף העונה' של גלי עטרי, או 'מה שהיה בינינו' של 'הכל עובר חביבי' לצד קלאסיקות כמו 'איך לפעמים אני' של מאיר אריאל ו'שיר הפונדקית' של אלתרמן – שמקבלים בביצועה של לאורה פרשנות חדשה ומפתיעה, ומשתלבים בעולם המסתורי והמכושף של הערב.

מילים: לאורה ריבלין
לחנים ועיבודים: שאול בסר
עריכה: נורית זרחי
ניהול אמנותי: ימי ויסלר
הפקה: עינת בסר

שירה: לאורה ריבלין
קלידים: שאול בסר
בס: עדי הר צבי
תופים: איתי ניצן
גיטרה חשמלית: ימי ויסלר
גיטרה אקוסטית: אלכס משה

20:00 73 ₪

Organizer

Export

Location

לבונטין 7, בר ומועדון הופעות

רח' לבונטין 7, תל אביב